جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

گوشی هوشمند MX4 Pro توسط شرکت میزو چین معرفی گردید

شرکت چینی میزو جدیدترین مدل از پرچمدار مشهور MX4 خود را با نام MX4 Pro به بازار معرفی کرد. مدل جدید نسبت به مدل اصلی دارای بهینه سازی هایی است که چه از لحاظ ظاهری و چه سخت افزاری می‌تواند طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کند.

پس از چند ماه گمانه زنی و انتشار تصاویری ضد و نقیض، شرکت میزو چین بالاخره ورژن قدرتمندتر پرچمدار کنونی اش MX4 را با نام MX4 Pro معرفی کرد.

میزو تصمیم گرفته مدل پرو را اندکی بزرگ‌تر از مدل اصلی تولید کند و از صفحه نمایشی 5.5 اینچی به جای 5.36 اینچی در آن استفاده کرده. در عین حال دکمه Home نیز با تغییر در طراحی مواجه شده و در مجموع با 9 میلی متر، دارای اندکی ضخامت بیشتر نسبت به مدل اصلی است.

گوشی هوشمند MX4 Pro توسط شرکت میزو چین معرفی گردید 00

همانطور که قبل تر نیز شنیده بودیم، MX4 Pro از یک چیپست اگزینوس 5430 هشت هسته ای ساخته شده تحت پروسه 20 نانومتری بهره می‌برد. این پردازنده دارای چهار هسته کرتکس A15 با فرکانس 2 گیگاهرتز و کرتکس A7 در فرکانس 1.5 گیگاهرتز می‌باشد.

رمی سه گیگابایتی نیز برای مدل جدید در نظر گرفته شده و قرار است در حافظه‌های داخلی 16، 32 و 64 گیگابایت به بازار وارد شود.


تولید صفحه نمایش 5.5 اینچی MX4 پرو را کمپانی JDI بر عهده داشته که با رزولوشن 2560x1536 پیکسل، تراکم پیکسلی 546 ppi را حاصل می‌کند. بدین ترتیب این گوشی را می‌توان در میان اسمارت فون های با بالاترین پراکم پیکسلی جای داد. میزو همچنین یک باتری 3350 میلی آمپری را برای محصول جدیدش در نظر گرفته تا از لحاظ مصرف انرژی دچار هیچ کمبودی نباشد.

گوشی هوشمند MX4 Pro توسط شرکت میزو چین معرفی گردید

سنسور دوربین آن 20.7 مگاپیکسل IMX220 تولیدی سونی است و دارای دیافراگمی F/2.2 با قابلیت ضبط ویدیوی 4K می‌باشد. دوربین جلوی آن نیز مدلی 5 مگاپیکسلی است که این روزها در اکثر پرچمداران و اسمارت فون های مخصوص ثبت سلفی یافت می‌شود.


بر خلاف شایعاتی که به استفاده MX4 Pro از سیستم عامل‌های Ubuntu Touch و یا YunOS علی بابا اشاره داشت، دستگاه تولیدی میزو از اندروید 4.4.4 با رابط کاربری Flyme OS بهره می‌برد.

در میان ویژگی‌های قابل توجه پرچمدار جدید میزو می‌توان به mTouch نیز اشاره داشت. سنسور اسکنر اثرانگشت این اسمارت فون در درون دکمه Home تعبیه شده و با یک شیشه سافایر محافظت می‌شود. این سنسور به ادعای میزو قادر است در 0.5 ثانیه اثر انگشتتان را بخواند و به بازکردن قفل اسمارت فون و یا خرید شما اقدام کند.

درجه حساسیت این سنسور 508 ppi اعلام شده، بدین معنی که در صورت خیس بودن و یا کثیف بودن دست شما نیز می‌تواند وظیفه خود را با موفقیت انجام دهد.

گوشی هوشمند MX4 Pro توسط شرکت میزو چین معرفی گردید

MX4 پرو با قیمت فوق العاده 410 دلار در چین به فروش خواهد رسید.
منبعPhone Arena

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.