جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

فبلت جدید لنوو تحت عنوان Phablet معرفی شد

شرکت لنوو به تازگی یک فبلت 6.8 اینچی را معرفی کرده است.

چند ماه پیش بود که شایعه‌ی ساخت یک فبلت جدید از سوی لنوو منتشر شده بود. حتی در آن زمان سازمان TENNA کشور چین به این موضوع اشاره کرده بود که لنوو درحال ساخت یک فبلت 6.8 اینچی است. 
به‌تازگی شرکت لنوو از این فبلت (Phablet) رونمایی کرد. این محصول که Lenovo Phab Plus نام دارد، درحال حاضر تنها در کشور چین عرضه می‌شود. لنوو قیمت Phab Plus را 406 دلار اعلام کرده است. این فبلت 6.8 اینچی از صفحه نمایشی با وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل بهره می‌برد. لنوو برای این محصول از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 615 بهره گرفته که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Adreno 405 را در خودش قرار داده است. 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این فبلت به حساب می‌آیند. برای Phab Plus از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو استفاده شده است. یک باتری 3500 میلی‌آمپری هم روی این گوشی دیده می‌شود. شرکت لنوو برای این فبلت از اندروید 5 با رابط کاربری Vibe UI استفاده کرده است.
فبلت جدید لنوو تحت عنوان Phablet معرفی شد
از دیگر ویژگی‌های Phab Plus می‌تواند به بلندگوهای استریوی قرار گرفته شده در آن اشاره کرد. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به شبکه‌های 3G و 4G متصل شود. این محصول 7.6 میلی‌متر ضحامت و 220 گرم وزن دارد. لنوو این گوشی را در چهار رنگ خاکستری، آبی، صورتی و نقره‌ای عرضه کرده است.

فبلت جدید لنوو تحت عنوان Phablet معرفی شد 2

سقف کاذب - پایان نامه مدیریت آبپاش مخفی شونده -ساخت سوله 

ایسوس در سال 2016 هفت گوشی هوشمند ZenFone را عرضه می‌کند

براساس اخبار منتشر شده، شرکت ایسوس در سال 2016، هفت گوشی هوشمند از سری محصولات ZenFone را معرفی و در بازار عرضه خواهد کرد.

شرکت ایسوس هفته‌ی گذشته یک گوشی هوشمند از سری محصولات ZenFone را معرفی و برای عرضه در بازارهای برزیل آماده کرد. همچنین اخیرا «جری شن» (Jerry Shen) مدیرعامل شرکت تایوانی ایسوس اطلاعات جدیدی در مورد گوشی‌های هوشمند خود به وب‌سایت DigiTimes اعلام کرده است. براساس این اطلاعات ایسوس در سال 2016 میلادی هفت گوشی‌هوشمند از سری محصولات ZenFone را رونمایی و در بازار عرضه خواهد کرد.
به‌گفته‌ی مدیر عامل شرکت ایسوس، این شرکت قصد دارد در سال آینده یک گوشی‌ پرچم‌دار با کد Deluxe، دو گوشی میان‌رده‌ی با کد Laser، یک گوشی مخصوص عکس‌برداری‌های سلفی، یک گوشی با کد Max و یک یا دو مدل گوشی‌ با کد Go را معرفی و روانه‌ی بازار کند.
البته لازم به‌ذکر است که این شرکت احتمالا در مراسم IFA 2015 برلین هم دو گوشی هوشمند Zoom و Max را به طور رسمی رونمایی خواهد کرد. ایسوس در این محصولات یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی قرار داده است. شرکت سازنده در گوشی هوشمند Zoom قابلیت زوم اپتیکال 3x را فراهم کرده است. همچنین این شرکت در گوشی Max یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است.
ایسوس در سال 2016 هفت گوشی هوشمند ZenFone را عرضه می‌کند
همان‌طور که گفته شد ایسوس هفته‌ی گذشته هم مدل جدیدی از گوشی ZenFone 2  را معرفی کرد. نام این محصول Special Edition Deluxe است و در آن 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قرار داده شده است. البته این مدل فعلا تنها در بازارهای برزیل عرضه خواهد شد. همچنین شرکت سازنده هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه‌ی این محصول در دیگر کشورها اعلام نکرده است.
شرکت ایسوس از اسفند ماه سال گذشته (مارچ) نسل دوم از سری محصولات ZenFone را روانه‌ی بازارهای تایوان کرد؛ همچنین از دو ماه گذشته عرضه‌ی این محصولات در بازارهای آمریکا هم آغاز شده است. این شرکت در برخی از مدل‌ها 2 گیگابایت رم و در برخی از مدل‌های پرچم‌دار خود 4 تا 64 گیگابایت رم قرار داده است.

کناف - نئوپرن - اسکلت فلزی - پایان نامه مدیریت - لوله پلی اتیلن

جدیدترین ویدیو منتشر شده از گوشی هوشمند اکسپریا Z5

به تازگی ویدیویی در یوتیوب منتشر شده که گوشی رده‌بالای سونی اکسپریا Z5 در به نمایش گذاشته و توصیف می‌شود.

اگر هیجان و اشتیاق زیادی برای گوشی سونی اکسپریا Z5 داشته باشید، تماشای ویدیویی که اخیرا از این گوشی منتشر شده می‌تواند شما را به وجد بیاورید باشد.
 اکسپریا Z5 و دو مدل دیگر همین گوشی به زودی در رویداد مطبوعاتی سونی در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات الکترونیکی IFA 2015 رونمایی خواهند شد. یکی از این مدل‌ها اکسپریا Z5 پریمیوم با صفحه نمایش 5.5 اینچی 4K و دیگری هم یک مدل کوچک‌تر 4 اینچی به نام Z5 کامپکت خواهد بود.

جدیدترین ویدیو منتشر شده از گوشی هوشمند  اکسپریا Z5

دوربین اصلی هر سه مدل 23 مگاپیکسل خواهد بود و گفته می‌شود یک اسکنر اثر انگشت هم در کلید خاموش روشن دستگاه تعبیه شده است. و البته هر سه دستگاه ضدآب و ضد گرد و خاک هستند؛ ویژگی‌ای که به امضای سری Z گوشی‌های اکسپریا تبدیل شده است. این گوشی قرار است در سه رنگ سفید، طلایی و فیروزه‌ای تیره عرضه شود.
در طراحی هر سه مدل این گوشی از چیپست اسنپ‌دراگون 810 استفاده شده که به این ترتیب Z5 به یک پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای و پردازنده‌ی گرفیکی «آدرنو 430» (Adreno) مجهز خواهد بود. در خرداد ماه شرکت سونی اذعان داشت که چیپست اسنپ‌دراگون 810 در گوشی‌های اکسپریا Z3+ و Z4 منجر به داغ شدن بیش از حد دستگاه می‌شود. شاید سونی در جریان رویداد مطبوعاتی‌اش به مشکل داغ شدن بپردازد.

صدای گلکسی نوت 5 با یک افکت صدایی استریو می‌شود

یکی از توسعه‌دهندگان وب‌سایت XDA Developer یک تغییر نرم‌افزاری در گوشی نوت 5 ایجاد کرده که به این گوشی افکت صدای استریو می‌دهد.

بلندگوهای گوشی‌های هوشمند معمولا صدای بسیار بلندی ندارند. علاوه بر این در طراحی گوشی‌ها، بلندگو معمولا در قسمت پشت گوشی یا انتهای آن قرار داده می‌شود؛ این موضوع باعث می‌شود که تماشای ویدیو در گوشی کمی نامناسب باشد، زیرا جهتی که صدا از آن شنیده می‌شود، چندان رضایت‌بخش نیست. اما در گوشی سامسونگ گلکسی نوت 5 این امکان وجود دارد که کیفیت صدا را ارتقا داد.
به لطف یک تغییر کوچک نرم‌افزاری که یکی از توسعه‌دهندگان وب‌سایت XDA در این گوشی ایجاد کرده، شما می‌توانید یک افکت شبه استریو در پخش صدای گلکسی نوت 5 ایجاد کنید. اما این توسعه‌دهنده چگونه این کار را انجام داده است؟ این تغییر کوچک کاری می‌کند که بلندگوی مخصوص گوش هم صدا پخش کند. به این ترتیب شما می‌توانید صدا را به طور هم‌زمان، هم از طریق بلندگوهای اصلی و بلندگوی مخصوص گوش بشنوید.

صدای گلکسی نوت 5 با یک افکت صدایی استریو  می‌شود

درنهایت این صدا تجربه‌ای استریو مانند از صدا در اختیار قرار می‌دهد. البته، این روش، شاید بهترین کیفیت صدا را ارایه ندهد؛ اما اگر شما بلندگوهای قابل حمل ندارید و می‌خواهید ویدیویی تماشا کنید یا به موسیقی گوش دهید، این کار می‌تواند ترفند خوبی برای بهبود کیفیت صدا باشد.
البته ناگفته نماند که چنین ترفندی محدود به گوشی گلکسی نوت 5 نمی‌شود. هر توسعه‌دهنده‌ی دیگری می‌تواند با ترفندهای نرم‌افزاری مختلف، گوشی‌های گوناگون را شخصی‌سازی کند؛ که این بار در مورد گوشی نوت 5 چنین کاری صورت گرفته است. در ضمن، هیچ تضمینی وجود ندارد که این ترفند در همه‌ی دستگاه‌های نوت 5 جواب دهد.

سقف کناف - انجام پایان نامه مدیریت - لوله پلی اتیلنسازنده اسکلت فلزی

انتشار iOS 9 و حذف بسیاری از تبلیغات برنامه های رایگان

در سیستم‌عامل iOS 9 قابلیتی در نظر گرفته شده که به وسیله آن می‌توان از به‌نمایش درآمدن تبلیغات و برخی از فایل‌های تصویری جلوگیری کرد. این قابلیت باعث نارضایتی بسیاری از ناشران شده است.

پس از معرفی سیستم‌عامل iOS 9، مشخص شد که شرکت اپل قابلیتی را در مرورگر سافاری (Safari) به وجود آورده که به واسطه آن می‌توان از به نمایش درآوردن برخی تبلیغات و تصاویر جلوگیری کرد.
به احتمال زیاد این ویژگی برای محافظت از کاربران در برابر محتوای نامناسب به وجود آمده، اما در حالت کلی از به‌نمایش درآمدن بسیاری از آگهی‌ها جلوگیری می‌کند.
با توجه به گزارشی که از سایت Wall Street Journal منتشر شده، ناشران از این قابلیت سیستم عامل iOS 9 ناراضی هستند. از آنجایی که کاربران زیادی در سرتاسر دنیا از تبلت و گوشی‌های شرکت اپل استفاده می‌کنند، این قابلیت باعث می‌شود که آن‌ها این تبلیغات را مشاهده نکنند. دیده نشدن این تبلیغات باعث کاهش درآمد تجارتی می‌شود که در سال 70 میلیارد دلار درآمد دارد.
انتشار iOS 9 و حذف بسیاری از تبلیغات برنامه های رایگان
جیسون کینت (Jason Kint) مدیرعامل شرکت Digital Content Next که در زمینه نشر دیجیتالی برنامه‌های مختلف فعالیت می‌کند، گفته است:” مشکل جلوگیری از به‌نمایش درآمدن تبلیغات در حال بزرگ‌تر شدن است. اضافه شدن قابلیت جلوگیری از به نمایش درآمدن تبلیغات در iOS 9 هم به بزرگ‌تر شدن این مشکل سرعت می‌بخشد.” با توجه به اطلاعات منتشر شده، قابلیت جلوگیری از به‌نمایش درآمدن تبلیغات باعث کاهش 41 درصدی سود بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه نشر دیجیتال شده است. این موضوع ضررهای میلیارد دلاری به همراه داشته است.
با روت (ROOT) کردن گوشی‌های اندرویدی می‌توان از برنامه‌هایی برای جلوگیری از نمایش تبلیغات استفاده کرد. این موضوع زمانی نگران کننده‌تر می‌شود که اپل هم می‌خواهد این قابلیت را در iOS 9 مورد استفاده قرار دهد.

سقف کاذب - انجام پایان نامه مدیریت - لوله پلی اتیلنساخت سوله