جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

بررسی بازی و برنامه‌ های EA در سال 2015

بزرگ‌ترین شرکت بازی سازی جهان یعنی «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts)، به تازگی گزارش مختصری از برنامه‌های خود در سال 2015 منتشر کرده که در ادامه‌ی خبر به آن خواهیم پرداخت.

بزرگ‌ترین شرکت بازی سازی جهان یعنی «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts)، به تازگی گزارش مختصری از برنامه‌های خود در سال 2015 منتشر کرده که در ادامه‌ی خبر به آن خواهیم پرداخت. بر اساس گزارش الکترونیک آرتز، در سال 2015 شاهد یک قسمت جدید از بازی «گیاهان علیه زامبی‌ها» (Plants vs Zombies) خواهیم بود. همچنین یک شماره‌ی جدید از سری بازی‌های بسیار پرطرفدار و محبوب Need for Speed در سه‌ماه آخر سال 2015 عرضه خواهد شد؛ اما در حال حاضر اطلاعاتی در مورد Need for Speed آینده در دست نیست.


الکترونیک آرتز در ادامه افزود که شماره‌ی دوم از بازی محبوب Mirror’s Edge 2 که توسط استودیو بازی سازی DICE در حال ساخت است؛ در اوایل سال 2016 میلادی عرضه خواهد شد. همچنین الکترونیک آرتز در ادامه افزود که شماره‌ی جدید گیاهان علیه زامبی‌ها، تجربه‌ای پررنگ‌تر و بزرگ‌تری را روی کنسول‌های بازی به کاربران خواهد داد.
منبعVG247


معرفی و بررسی گوشی هوشمند جدید ZTE نوبیا Z9

همان‌طور که قولش داده شده بود، گوشی هوشمند ZTE نوبیا Z9 رسما معرفی شد. این محصول امروز در پایتخت کشور چین رسما معرفی شد.

همان‌طور که قولش داده شده بود، گوشی هوشمند ZTE نوبیا Z9 رسما معرفی شد. این محصول امروز در پایتخت کشور چین رسما معرفی شد. بر اساس جدیدترین اطلاعات موجود، ZTE نوبیا Z9 از یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080p و فن‌آوری 2.5 بعدی بهره می‌برد. همچنین صفحه‌ی نمایش این گوشی تنها 0.8 میلی‌متر از بدنه‌ی خارجی آن فاصله دارد. یعنی حاشیه‌ی دور صفحه نمایش آن بسیار کم است. این محصول قطعا یک نو‌آوری در فن‌آوری و طراحی ظاهری به حساب می‌آید.

معرفی و بررسی گوشی هوشمند جدید ZTE نوبیا Z9

حاشیه‌ی کم دور ZTE نوبیا Z9 تنها به منظور یک نو‌آوری در طراحی ظاهری این محصول نیست؛ بلکه گوشی‌ای ترین نقطه‌ از صفحه‌ی نمایش این گوشی قابلیت دریافت سیگنال‌های لمسی را دارد و هنگام عکاسی کاربرد بسیار زیادی دارد. به این فن‌آوری FIT گفته می‌شود. از دیگر مشخصات فنی ZTE نوبیا Z9 می‌توان پردازشگر اسنپ‌دراگون 810، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

1معرفی و بررسی گوشی هوشمند جدید ZTE نوبیا Z9

همچنین این محصول در یک مدل ویژه به نام الیت (Elite) با 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حفاظه‌ی داخل عرضه خواهد شد. در ادامه ZTE نوبیا Z9 به نسخه‌ی 4.1 بلوتوث، رابط NFC، و یک باطری نسبتا ضعیف 2900 میلی‌آمپری مجهز است. ZTE نوبیا Z9 دارای دوربین اصلی 16 با فاصله‌ی کانونی f/2.0 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. لازم به ذکر است که جدیدترین نسخه‌ از رابط کاربری Nubia Ui 3.0 قابلیت‌های عکاسی این گویش را افزایش می‌دهد.

معرفی و بررسی گوشی هوشمند جدید چینی ZTE نوبیا Z9

قابلیت دیگری که نوبیا Z9 را از دیگر گوشی‌های غول‌های این فن‌آوری متمایز می‌کند، مدل ویژه‌ای از ZTE نوبیا Z9 است که از دو حسگر اثر انگشت، یکی روی کلید روشن و خاموش و دیگری که در قسمت وسط پایین گوشی قرار دارد بهره می‌برد. این شرکت چینی برای 3 مدل از گوشی مذکور به ترتیب قیمت‌های CNY3,499، CNY3,999 و CNY4,499 را تعیین کرده است.

بررسی قیمت گوشی هوشمند P70 لنوو

یک تلفن هوشمند چینی دیگر هم به بازار هند وارد شد. لنوو P70 دارای صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 است. این گوشی مجهز به یک پردازشگر 1.7 گیگاهرتزی 8 هسته‌ای MediaTek MT6752 و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم است.

یک تلفن هوشمند چینی دیگر هم به بازار هند وارد شد. لنوو P70 دارای صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 است. این گوشی مجهز به یک پردازشگر 1.7 گیگاهرتزی 8 هسته‌ای MediaTek MT6752 و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم است. این تلفن همراه دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک درگاه کارت حافظه است. در پشت گوشی دوربین 13 مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است که برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری، کیفیت مناسبی را ارائه می‌کند.

بررسی قیمت گوشی هوشمند P70 لنوو

لنوو P70 مجهز به یک باطری 4000 میلی‌آمپری است. روی این گوشی به صورت پیش فرض اندروید 4.4 نصب شده است؛ لنوو اعلام کرده است که P70 را به اندروید 5.0 به روز رسانی خواهد کرد. تلفن همراه P70 با قیمتی در حدود 257 دلار آمریکا و در رنگ آبی به فروش می رسد. این گوشی قابلیت نصب دو سیم کارت را دارد و امکان برقراری اتصال‌های4G LTE ،3G ،Wi-Fi ،Bluetooth 4.0  و  GPSرا هم دارد.با توجه به باتری قوی این گوشی، استفاده از آن برای کسانی که نیاز به شارژ زیاد در تمام طول روز را دارند، ایده آل است.
منبعPhone Arena

سقف کاذب - پایان نامه مدیریت - مقاله بیس پایان نامه - تست جوش- انجام پروژه های دانشجویی

معرفی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 5

هنوز که هنوزه، سامسونگ گلکسی نوت 5 در رویایی دور دست سپتامبر قرار دارد؛ اما این عمر شما را از دیدن رندرهایی از این گوشی منع نمی‌کند.

هنوز که هنوزه، سامسونگ گلکسی نوت 5 در رویایی دور دست سپتامبر قرار دارد؛ اما این موضوع شما را از دیدن رندرهایی از این گوشی منع نمی‌کند. به تازگی رندرهایی از محصول معرفی نشده‌ی شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 5 در اینترنت منتشر شده است. آن چه که رندرها پیداست، گلکسی نوت 5 از بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای ساخته شده و تنها 7.9 میلی‌متر ضخامت دارد. بر اساس تعدادی از شایعات، این محصول از یک صفحه‌ی نمایش 4K و حافظه‌ی داخلی قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت، حسگر اثر انگشت، درگاه USB مدل C و یک باطری قدرتمند 4100 میلی‌آمپری بهره خواهد برد. حال باید صبر کرد و دید که آیا نسل بعدی سری گوشی‌های نوت شرکت سامسونگ به شکل رندرهای منتشر شده خواهد بود یا خیر.

معرفی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 5 01

معرفی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 5


روش‌های استعلام اعتبار و اعلام پایان بسته‌های افزایشی اینترنت ایرانسل تشریح شد

روش‌های متنوع استعلام و اعلام پایان اعتبار حجمی و زمانی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل از طریق پیامک، کد دستوری(USSD) و نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» تشریح شد.

روش‌های متنوع استعلام و اعلام پایان اعتبار حجمی و زمانی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل از طریق پیامک، کد دستوری(USSD)  و نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» تشریح شد. درحال حاضر پایان اعتبار حجمی یا زمانی بسته‌های اینترنت همراه از طریق پیامک به مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری اطلاع‌رسانی می‌شود. بر این اساس، رو به اتمام بودن حجم بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل برای کاربران خدمات اینترنت همراه نسل دو، سه و چهار، از طریق پیامک طی دو نوبت به مشترک اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین آغاز محاسبه‌ی تعرفه‌ی خدمات اینترنت همراه مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی بر اساس «تعرفه‌ی مصرف آزاد» هم طی پیامکی به اطلاع این دسته از مشترکین می‌رسد. ضمن آن‌که میزان باقی مانده‌ی اعتبار حجمی و زمانی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، از طریق نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» به‌صورت لحظه‌ای برای مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری قابل مشاهده است.


کنترل مصرف و شارژ حساب، تغییر طرح تعرفه، شارژ حساب، دریافت و پرداخت صورت حساب، فعال‌سازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها از جمله کاربردهای این اپلیکیشن که برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر پلتفرم آندروید،iOS  و جاوا عرضه شده، هستند. اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل از طریق شماره‌گیری کددستوری #4*1*555* هم در هر لحظه برای مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری ایرانسل مقدور است. هم‌چنین مشاهده‌ی باقی مانده‌ی اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت با شماره‌گیری کددستوری #10*141* برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ممکن است. اطلاعات بیش‌تر در خصوص خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل 2، 3 و 4، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت همراه، بررسی قابلیت 3G و G4 گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسل از طریق نشانی اینترنتیirancell.ir/internet  قابل مشاهده است. در حال حاضر شبکه‌ی 3G ایرانسل در بیش از 270 شهر و شبکه 4G/LTE  ایرانسل در بیش از 60 شهر کشور راه‌اندازی شده است.
منبعIrancell


کنافانجام پایان نامه مدیریت - لوله پلی اتیلن - جرثقیل سقفی