جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

تصاویر جدید منتشر شده از تبلت سامسونگ گلکسی تب S2

وب‌سایت TabletMonkeys اخیرا تصاویر جدیدی از تبلت سامسونگ گلکسی تب S2 منتشر کرده است.

به‌تازگی تصاویری از تبلت بعدی سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی تب S2 توسط وب‌سایت TabletMonkeys به اینترنت راه یافته است. گلکسی تب S2 دومین نسل تبلت‌های سامسونگ با نمایشگر Super AMOLED است که ظاهرا درتاریخ بیست و نهم تیر ماه یعنی فردا به طور رسمی از آن رونمایی می‌شود. تصاویر منتشر شده صفحه نمایش‌های 8 و 9.7 اینچی را نشان می‌دهند.
هر دو نسخه ی تبلت مثل آیپدهای اپل کیفیت وضوح 2048 در 1536 پیکسلی دارند. از دیگر مشخصات آن می‌توان به چیپست پردازنده‌ی هشت هسته ای و 64 بیتی «اگزینوس 7420» (Exynos) و رم 3 گیگابایتی اشاره کرد. همچنین این دستگاه به پنجمین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ مجهز خواهد و شبکه‌ی ارتباطی LTE را پشتیبانی خواهد کرد.
نسخه‌ی 9.7 اینچی گلکسی تب S2 وزن 407 گرم و ضخامت 5.4 میلی‌متر را خواهد داشت و نسخه‌ی 8 اینچی با همین ضخامت 260 گرم خواهد بود.
تصاویر جدید منتشر شده از تبلت سامسونگ گلکسی تب S2
تصاویر جدید منتشر شده از تبلت سامسونگ گلکسی تب S2 2
تصاویر جدید منتشر شده از تبلت سامسونگ گلکسی تب S2   3

برترین تصاویر جدیدی لو رفته از آیفون 6S پلاس

تعدادی تصویر جدید از آیفون 6S پلاس منتشر شده که قاب پشتی و محفظه‌ی قطعات داخلی این گوشی را نشان می‌دهد.

حدود دو هفته پیش تصاویری از آیفون 6S اپل و محفظه‌ی قطعات داخلی آن منتشر شده بود. از جمله تغییرات مشاهده شده در آن تصاویر عوض شدن محل قرارگیری مادربورد گوشی بود. اکنون تصاویر جدیدی از محفظه‌ی آیفون 6S پلاس به دست رسیده که تغییرات کوچکی را در مقایسه با طراحی داخلی نمونه‌های کنونی نشان می‌دهد.
یکی از تغییرات مشاهده شده در تصاویر مربوط به آیفون 6S پلاس نشان می‌دهد که سوراخ‌های پیچ بلندگو بالاتر قرار گرفته‌اند. این نکته بدین معنی است که مقیاس کاملا جدیدی از بلندگو در مدل جدید آیفون به کار گرفته خواهد شد. تغییر دیگری که قابل توجه است جنس ماده‌ای است که برای محفظه‌ی پشتی در نظر گرفته شده. منبع این تصاویر ادعا می‌کند که محفظه‌ی آیفون 6S پلاس مستحکم‌تر از نمونه‌های کنونی است. این ماده‌ی جدید مانع از خم شدن دستگاه می‌شود. ماجرای خم شدن گوشی‌های آیفون 6 در اوایل عرضه‌شان سر و صدای زیادی به پا کرده بود.

برترین تصاویر جدیدی لو رفته از آیفون 6S پلاس

گزارش‌های قبلی عنوان کرده بودند که اپل برای آیفون‌های جدید‌اش از همان آلیمینیومی که در اپل واچ به کار رفته، استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که آلیمینیوم مذکور می‌تواند در تمام طول عمر دستگاه، در مقابل هرچیزی مقاوت کند. 
در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری ببینید. این تصاویر قالب آیفون 6S پلاس را نشان می‌دهد، اما پیشنهاد می‌کنیم به این تشریحات با شک و تردید بنگرید.
برترین تصاویر جدیدی لو رفته از آیفون 6S پلاس 2
برترین تصاویر جدیدی لو رفته از آیفون 6S پلاس 3
برترین تصاویر جدیدی لو رفته از آیفون 6S پلاس 4
برترین تصاویر جدیدی لو رفته از آیفون 6S پلاس  6
برترین تصاویر جدیدی لو رفته از آیفون 6S پلاس  8
منبعPhoneArena

سقف کاذب - مشاوره پایان نامه - لوله پلی اتیلن  - اسکلت فلزی - نئوپرن

اپل استور توانسته درآمد بیشتری از فروشگاه گوگل داشته باشد

براساس جدیدترین آماری که وب‌سایت App Annie در سه ماهه‌ی دوم سال از بازار برنامه‌های گوشی‌ها منتشر کرده میزان درآمد اپل از فروشگاه آن‌لاین برنامه‌ها (App Store) بیشتر از گوگل است.

وب‌سایت AppAnnie که مرتب تحلیل‌هایی از بازار برنامه‌ها را منتشر می‌کند، جدیدترین آمار سه ماهه‌ی دوم سال را از اپ استورهای گوگل و اپل منتشر کرده است. برای سه ماهی که به پایان ماه ژوئن میلادی ختم می‌شد، کاربران اندروید در مقایسه با کاربران iOS به میزان 85 درصد برنامه‌های بیشتری از پلی استور گوگل دانلود کردند. اما تا جایی که به میزان درآمد مربوط می‌شود، اپ استور اپل موفق‌تر از حریف‌اش اندورید بود.
در این سه ماهه‌ی دوم سال، اپ استور به میزان 70 درصد درآمد بیشتری از پلی استور گوگل داشت. وب‌سایت App Annie فراوانی تعداد گوشی‌های ارزان اندرویدی و موفقیت‌های این پلت‌فرم در بازارهای نوظهور را به عنوان دلیل عمده برای تفاوت میان تعداد دانلود‌های اندروید و میزان درآمد کسب شده از آنها ذکر می‌کند. اگر کاربران اندروید می‌خواهند بدانند که چرا توسعه‌دهندگان قبل از اندورید برای iOS برنامه‌ می‌سازند، همین موضوع یکی از دلیل‌های ترجیح iOS از سوی توسعه‌دهندگان است.

اپل استور توانسته درآمد بیشتری از  فروشگاه گوگل داشته باشد

جای هیچ تعجبی نیست که چین و ایالات متحده دو کشوری هستند که بیشترین میزان دانلود از اپ استور را دارند. کشورهای ژاپن، بریتانیا و روسیه هم در ردیف‌های بعدی قرار دارند. همین داده‌ها برای دانلودهای پلی استور گوگل، آمریکا را به عنوان اولین کشور نشان می‌دهد که به دنبال آن برزیل، هند، روسیه و مکزیک قرار دارند. ایالات متحده بیشترین میزان درآمد را برای اپ استور تولید کرده است که کاملا قابل پیش‌بینی است. ژاپن و چین هم دوم و سوم هستند و به دنبال آنها بریتانیا و استرالیا به ترتیب چهارمین و پنجمین کشورهایی هستند که بیشترین میزان درآمد را برای اپل تولید کردند. کشورهایی هم که بیشترین درآمد را برای پلی استور گوگل پلی حاصل کردند ژاپن و آمریکا بودند که به دنبال آنها هم کشورهای کره‌ی جنوبی، تایوان و آلمان در ردیف‌های بعدی قرار می‌گیرد.
ناگفته نماند که هم در اپ استور و هم در پلی استور گوگل بیشترین میزان درآمد از رسته‌ی بازی‌ها حاصل شده بود.

کناف - نئوپرن - اجرا اسکلت فلزی - انجام پایان نامه مدیریت - لوله پلی اتیلن

مایکروسافت ویندوز 10 را تا ده سال پشتیبانی خواهد کرد

مایکروسافت اخیرا تایید کرده است که ویندوز 10 را تا سال 2025 میلادی یعنی به مدت ده سال پشتیبانی خواهد کرد.

مایکروسافت تایید کرده است که مانند روال نسخه‌های قبلی ویندوز، ویندوز 10 را تا 10 سال پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت صفحه‌ی چرخه‌ی زندگی ویندوز را به روزرسانی کرده است که نشان می‌دهد پشتیبانی‌اش را از ویندوز 10 رسما در تاریخ چهاردهم اکتبر سال 2025 میلادی متوقف خواهد کرد. 



همچنین این صفحه نشان می‌دهد که پشتیبانی‌های اصلی از ویندوز 10 مثل نسخه‌های قبلی ویندوز پنج سال پس از انتشار رسمی آن در سیزدهم اکتبر سال 2020 پایان خواهد یافت. پایان پشتیبانی اصلی به این معنی است که مایکروسافت هیچ ویژگی یا بهینه‌سازی مهم و جدیدی به سیستم عامل اضافه نخواهد شد. هرچند به‌روزرسانی‌های مربوط به امنیت سیستم و رفع ایرادها تا پنج سال دیگر برای ویندوز 10 ادامه خواهد داشت. 
این صفحه یک پاورقی دارد که می‌گوید احتمالا برخی از به‌روزرسانی‌های آینده برای همه‌ی کامپیوترهایی که به ویندوز 10 مجهز هستند، امکان‌پذیر نخواهد بود:
«به‌روزرسان‌ها روی هم انباشته می‌شوند و هر به‌روزرسانی برمبنای به‌روزرسان قبلی نصب خواهد شد. یک دستگاه باید تمام جدیدترین به‌روزرسان‌ها را نصب کند تا پشتیبانی از آن ادامه داشته باشد. به‌روزرسان‌ها ممکن است با ویژگی‌های جدید یا رفع ایراد یا ترکیبی از هر دو همراه باشند. همه‌ی ویژگی‌ها روی تمام دستگاه‌ها کار نخواهند کرد. اگر یک به‌روزرسان با سخت‌افزار یک دستگاه سازگاری نداشته باشد یا درایورهای دستگاه به‌روز نباشد، ممکن است دستگاه مذکور نتواند به‌روزرسان را دریافت کند. دسترسی به به‌روزرسانی ممکن است براساس کشور، منطقه‌ی جغرافیایی، اینترنت، اپراتور موبایل یا قابلیت‌های سخت‌افزاری متفاوت باشد.»

کناف  - پایان نامه مدیریت - پمپ - سوله - نئوپرن

فورد و طراحی سیستمی جهت رانندگی ایمن تر در شب

فورد مشغول طراحی سیستم‌های نورپردازی‌ای است که رانندگی در شب را برای راننده امن‌تر می‌سازد و از وقوع تصادفات ناشی از تاریکی و فقدان دید جلوگیری می‌کند.

شرکت خودروسازی فورد مشغول توسعه‌ی فناوری‌های پیشرفته‌ای برای نورپردازی جلوی خودرو است با این هدف که مانع از بروز تصادف شود و برای راننده‌ها در شب امنیت فراهم کند. اولین فناوری تحت عنوان «سیستم نورپردازی پیشرفته‌ی دوربین-محور» دو فناوری قدیمی‌تر این خودروساز را (سیستم نورپردازی تطبیقی و شناسایی علایم راهنمایی رانندگی) با هم ادغام کرده و نتیجه چیز بهتری شده است. این فناوری می‌تواند معانی علایم رانندگی را بفهمد و به کمک اطلاعات GPS گستره‌ی نور چراغ‌های جلویی خودرو را وسیع‌تر می‌کند. در غیاب اطلاعات GPS، از دوربین‌هایی برای تشخیص خطوط جاده استفاده می‌شود و چراغ نوربالای خودرو را متناسب با پیچ و خم جاده حرکت می‌دهد یا اینکه پستی و بلندی‌های جاده را پیدا می‌کند تا آنها را بهتر روشن کند.



دومین فناوری «نورپردازی موضعی» (Spot Lighting) نام دارد که به ویژه هنگام رانندگی در مناطق مسکونی بدون تیر چراغ مفید واقع می‌شود. در این فناوری یک دوربین اینفرارد به سپر جلویی خودرو متصل شده که افراد و حیوانات بزرگ را در جاده به کمک حرارت بدن‌شان شناسایی می‌کند. به این ترتیب، چراغ‌های نوربالای خودرو روی عابرین پیاده، دوچرخه سوارها و حیواناتی مثل سگ نورافکنی می‌کند، اما علاوه بر این، این سیستم می‌تواند آنها را با جعبه‌های زردرنگی روی صفحه‌ نمایش خودرو مشخص کند. فورد هنوز فناوری نورپردازی موضعی‌اش را کامل نکرده است، اما سیستم نورپردازی دوربین-‌محوراش در آینده‌ی نزدیک روی خودروها به کار خواهد رفت.