جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

حضور همزمان 2 لنز آیفون بعدی و افزایش سهام دارنده اپل

انتشار خبری مبنی بر استفاده اپل از لنزهای دوگانه در نسل بعدی آیفون، باعث افزایش قابل توجه سهام شرکت دارنده این تکنولوژی شده است.

دیروز شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه نسل بعدی آیفون‌ها به لنزهای دوگانه مجهز خواهد شد. گفته شده که این تکنولوژی با دارا بودن دو لنز مجزا اما مرتبط می‌تواند کیفیت عکاسی دوربین‌های DSLR را به اسمارت فون ها بیاورد.

حضور همزمان 2 لنز آیفون بعدی

این نخستین بار نخواهد بود که دوربین دوگانه در صنعت تولید اسمارت فون به کار می‌رود و اوایل همین سال در اچ‌تی‌سی وان M8 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود، اما نتوانست با استقبال بالایی روبرو شود. با این حال، انتشار استفاده اپل از دوربین‌های دوگانه باعث اتفاق جالبی برای شرکت تولیدکننده این تکنولوژی با نام .Altek Co شده است.

آلتک نخستین تأمین کننده دوربین‌های اسمارت فونی با ماژول‌های دوگانه در دنیاست که آن‌ها را به تولید انبوه رسانده است. این تکنولوژی نخستین بار در M8 اچ‌تی‌سی مورد استفاده قرار گرفت و حالا یکی از سخنگویان آلتک گفته که این شرکت قصد دارد با بهبود تکنولوژی خود آن را در سال 2015 نیز روانه بازار کند.

انتشار شایعات حضور این لنزها در آیفون نسل بعد سبب شد که دیروز ارزش سهام آلتک با 7 درصد رشد روبرو شود. اتفاقی که اگرچه تنها بر اساس یک شایعه رخ داده، اما فروش خارق العاده آیفون 6 در بازار را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.

در حال حاضر تنها خبری که در مورد تکنولوژی آلتک قطعی است، بهبود این دوربین‌های دوگانه و حضور جدی‌تر آن در بازار سال آینده می‌باشد. ولی آیا آیفون 7 نیز این دوربین‌ها را به خدمت خواهد گرفت؟
منبعGforGames

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.