جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

لومیا 535 با قیمت 110 یورو اولین گوشی هوشمند با برند مایکروسافت

مایکروسافت امروز از نخستین لومیای خود با نام لومیا 535 رونمایی کرد. لومیا 535 نخستین اسمارت فون با برند مایکروسافت است که پس از خرید نوکیا و حذف برند آن معرفی می‌شود.

مایکروسافت از اولین اسمارت فون لومیا با برند "مایکروسافت" رونمایی کرد. این اسمارت فون همانطور که در خبرهای چند روز پیش نیز لو رفته بود، لومیا 535 نام دارد و در رده اسمارت فون های پایین رده محسوب می‌شود.


لومیا 535 به آخرین آپدیت ویندوزفون 8.1 مجهز شده و در دو ورژن تک سیمکارته و دو سیمکارته از ماه آینده به بازار وارد می‌شود.

لومیا 535 برای مشتریانی تولید شده که توانایی خرید اسمارت فون های گران قیمت مایکروسافت را ندارند و قرار است برند "مایکروسافت لومیا" را تا معرفی یک اسمارت فون بالارده در بازار جا بیندازد.


اسمارت فون جدید اگرچه قطعات بالایی به همراه ندارد، اما قدمی رو به جلو پس از لومیا 530 می‌باشد. این اسمارت فون 5 اینچی IPS دارای رزولوشنی 960x540 پیکسل است و یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 200، یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری با ظرفیت 1905 میلی آمپرساعت قطعات آن را تشکیل می‌دهد.


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های لومیا دوربین‌های محبوب آن‌هاست. مایکروسافت در دوربین عقب و جلو سنسورهای مشابه 5 مگاپیکسلی به کار برده تا چون لومیا 730 و 735 یک سلفی‌گیر قابل باشد.

لومیای جدید وزنی 146 گرمی و ضخامتی 8.8 میلی متر دارد که تقریبا مشابه با ضخامت لومیا 830 با 8.5 میلی متر می‌باشد. لومیا 830 تا امروز باریک‌ترین گوشی لومیا نامیده می‌شود.


مایکروسافت لومیا 535 در شش رنگ سفید، مشکی، آبی، نارنجی، سبز و خاکستری وارد بازار می‌شود. طبق اعلام مایکروسافت کشورهای چین، هنگ کنگ و بنگلادش نخستین کشورهایی هستند که این اسمارت فون را دریافت خواهند کرد و قیمت ابتدایی آن نیز 110 یورو اعلام شده است.
منبعPhone Arena

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.