جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

گوشی های هوشمند گلکسی A3 و A5 سامسونگ معرفی گردید

سامسونگ که در سه ماهه‌های اخیر متحمل شرایط سختی در کشورهایی چون چین بوده، دست به معرفی دو اسمارت فون فلزی جدید و میان‌رده برای مقابله با این وضعیت زده است.

شایعات و اخبار بی‌پایان پیرامون اسمارت فون های فلزی سامسونگ امروز با معرفی دو عضو جدید از خانواده A با نام‌های گلکسی A5 و گلکسی A3 به پایان رسید.

گوشی‌های جدید سری A سامسونگ به گفته این شرکت برای "مشتریان جوان" طراحی شده و با 6.7 میلی متر ضخامت برای گلکسی A5 و 6.9 میلی متر برای گلکسی A3 باریک‌ترین اسمارت فون های شرکت سامسونگ محسوب می‌شوند.

گوشی های هوشمند گلکسی A3 و A5 سامسونگ

البته سامسونگ همین حالا نیز گلکسی آلفا را با ضخامتی 6.7 میلی متری در بازار دارد.

هر دو اسمارت فون A5 و A3 دارای بدنه "کاملا فلزی یکپارچه" هستند و به گفته سامسونگ برای استفاده در حوزه شبکه‌های اجتماعی بهینه سازی شده اند. چنین هدفی را احتمالا باید در پشتیبانی از شبکه‌های پرسرعت LTE و دوربین 5 مگاپیکسلی مخصوص ثبت سلفی آن جستجو کرد.

گوشی های هوشمند گلکسی A3 و A5 سامسونگ

گلکسی A5 دارای صفحه نمایش 5 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن 1280x720 پیکسل می‌باشد که توسط یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی چهار هسته ای قدرت بخشیده شده (نام سازنده اعلام نشده). این گوشی همچنین در عقب دوربینی 13 مگاپیکسلی دارد و در کنار 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 2300 میلی آمپرساعتی قطعات اصلی آن را تشکیل داده اند.

نمایی از گوشی های هوشمند گلکسی A3 و A5 سامسونگ

از طرفی صفحه نمایش A3 با 0.5 اینچ کاهش به 4.5 اینچ رسیده و رزولوشنی 960x540 پیکسل دارد. پردازنده مشابه با A5 به همراه یک گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری با ظرفیت 1900 میلی آمپرساعت نیز دیگر بخش‌های اصلی این اسمارت فون را تشکیل می‌دهد.

گوشی های هوشمند گلکسی A3 و A5 سامسونگ  01

هر دو اسمارت فون های A3 و A5 به اندروید 4.4 کیت‌کت مجهز شده‌اند و در رنگ‌های متنوع سفید، مشکی، طلایی، نقره ای، آبی و صورتی در دسترس خواهند بود. گلکسی A3 و A5 از ابتدای ماه نوامبر فروش خود را با قیمتی فعلا نامشخص آغاز می‌کنند.
منبعPhone Arena

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.