جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

جدیدترین اخبار اندروید و گوشی هوشمند-اخبار فناوری اطلاعات

جدید ترین اخبار فناوری و اطلاعات روز دنیا و اخبار دنیای اندروید به همراه اطلاعات گوشی های هوشمد را با ما ببینید بدانید .

اخباری از دوربین‌های جدید کانن و سونی و عرضه برای سال 2015

اگر خبرهای چند روز اخیر صحیح باشند، ماه‌های نخستین سال 2015 شاهد رقابتی گرم میان تولیدکنندگان دوربین‌های بالارده چون کانن و سونی خواهیم بود.

به نظر کانن می‌خواهد مسیر نوآورانه یا حداقل جالب توجه خود در دنیای تولیدات دوربین را همچنان ادامه دهد... اخیرا شنیده شده که کانن نه یک دوربین که دو دوربین با سنسورهای چندلایه و (یکی از آن‌ها) با مگاپیکسل بالا را برای سال 2015 در برنامه خود قرار داده است.


بنا بر گفته‌های منبع وبسایت Canon Rumors، دو دوربین با سنسورهای چند لایه برای سال 2015 به فروش می‌رسد که یکی از آن‌ها جایگزینی برای دوربین 1D X می‌باشد و دیگری نیز با رزولوشن بالا تولید خواهد شد. همچنین احتمال داده شده که دوربین با مگاپیکسل بالا زودتر از دوربین دیگر معرفی خواهد شد.

اما این تنها کانن نیست که جنگ مگاپیکسل ها را بار دیگر آغاز کرده و به نظر سونی نیز در سال جدید میلادی با یک دوربین فول فریم 46 مگاپیکسلی قدرت نمایی دوباره ای خواهد داشت.


Sony Alpha Rumors که یکی از منابع نقل کننده این خبر بوده، با احتمالی هشتاد درصدی از معرفی این دوربین در سه ماهه نخست سال 2015 خبر داده است. Mirroless Rumors دیگر نقل کننده این خبر پا را یک قدم فراتر نهاده و از فول فریم E-Mount بودن این دوربین گفته است. این وبسایت اضافه کرده که دوربین مذکور جزئی از خط A7 است و دارای یک سیستم اتوفوکوس پیشرفته مانند سونی a6000 خواهد بود.

اطلاعات دیگری از این دوربین در دست نیست، اما به نظر شش ماهه نخست سال 2015 جالب خواهد بود؛ سنسورهای چندلایه، دوربین‌های با مگاپیکسل بالا و دوربین‌های کامپکت قدرتمندتر همگی نوید سال خوبی را به دنیای عکاسی می‌دهند.
منبعPetaPixel

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.